Service Echipamente Profesionale Gastro

 

Dezumidificatoare, radiatoare, plite cu inductie, ventilatoare, vitrine si combine frigorifice, cuptoare incorporabile si alte aparate profesionale, de care depind afacerea ta, pe toate le reparam, restauram sau le asiguram service-ul. Suntem dotati cu echipamente de masurare si testare de ultima generatie, avem o experienta vasta in domeniu si cele mai bune preturi.

 

Dispunand de service-ul propriu, dotat cu echipamente de masurare si testare de ultima generatie pentru optimizarea timpului de interventie, am incercat in permanenta sa imbunatatim calitatea serviciilor noastre, prin implementarea de sisteme moderne de masura si control care sa ne asigure performante maxime, conforme cu cele mai inalte standarde, reusind astfel sa mentinem un control optim asupra calitatii serviciilor.

 

Gales Service echipamente Gastro Craiova

 

Cu personal experimentat si calificat, cu o vasta experienta, asiguram service cu piese de schimb originale pentru o gama variata de echipamente profesionale gastro:

 

  • Aparate kebab
  • Aragazuri
  • Cuptoare covrigi
  • Cuptoare de patiserie
  • Cuptoare pizza
  • Distrugatoare insecte
  • Dospitoare
  • Expresoare de cafea
  • Friteuze
  • Kikko Max Cafea cu bancnote si fise
  • Kobalto Espesso Fresh Milk
  • Malaxoare
  • Masa calda
  • Masa frigorifica
  • Masini curatat cartofi
  • Masini tocat carne
  • Necta
  • Plite profesionale electrice
  • Plite profesionale pe gaz
  • Punto it
  • Ristora
  • Snakky Max patiserii cu bancnote si fise
  • Vitrine frigorifice


Programare interventii

Pentru a facilita planificarea si concentrarea de interventii si reparatii pe ruta tehnicianului, sunteti rugat sa acceptati programarea pe intreaga durata a zilei pentru care a fost stabilita in prealabil programarea. In situatia in care acest aspect constituie un inconvenient pentru dumneavoastra, atunci va trebui sa optati pentru o alta zi, dandu-i-se tehnicianului un interval de minim 4 ore, fie dimineata, fie dupa-amiaza, pentru interventie.

 

Timpul de interventie
Toate reclamatiile sunt onorate in intervalul a doua zile lucratoare, conditionat bineinteles de prezenta dumneavoastra la domiciliu pentru efectuarea interventiei. Eforturile sunt orientate pentru a oferi asistenta reclamatiilor primite incepand cu ora 10:00 din ziua urmatoare primirii reclamatiei, dar nu mai tarziu de sfarsitul programului urmatoarei zi de lucru. Exceptie fac zonele indepartate/inaccesibile unde reclamatiile primite trebuie rezolvate pe baza stabilirii unei programari cu clientul in intervalul a cinci zile lucratoare.

Daca doriti o programare, contactati-ne iar specialistii nostri vor raspunde in cel mai scurt timp!

Gales Service